Regulamin serwisu internetowego 

www.beatabarczynska.pl 

Poniżej znajdziesz regulamin serwisu internetowego, w którym zawarte zostały informacje  m.in. o zasadach funkcjonowania serwisu, sposobie złożenia zamówienia prowadzącego do  zawarcia umowy, szczegółach dotyczących realizacji zawartej umowy, dostępnych formach  dostawy i płatności, procedurze odstąpienia od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym. 

1. Definicje Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca  osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która składa  Zamówienie w Sklepie internetowym, 

2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej (zawarcia  Umowy) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,

3. Konto Klienta – uregulowana w niniejszym Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu  internetowego (usługa), w ramach której, po dokonaniu rejestracji lub zakupu w  Sklepie internetowym, Klient uzyskuje dostęp do unikatowego konta w Sklepie  internetowym, stanowiącego indywidualny zbiór zasobów i uprawnień Klienta oraz  umożliwiający mu dostęp do zakupionych Produktów, 

4. Newsletter – treść cyfrowa w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta,  przesyłana przez Usługodawcę w ramach zawartej między Usługodawcą a Klientem  umową na dostarczanie newslettera. Treść newslettera obejmuje w szczególności  materiały z zakresu objętego działalnością Usługodawcy oraz informacje dotyczące  bieżącej działalności Usługodawcy (w tym informacje o produktach, nowościach i  promocjach dostępnych w Sklepie internetowym), jak również informacje handlowe.  Warunki dotyczące newslettera zostały opisane w §6 Regulaminu, 

5. Produkty – wymienione, opisane i prezentowane w Sklepie internetowym produkty,  których zakup jest możliwy za pośrednictwem Sklepu internetowego, w tym w  szczególności Towary fizyczne, Treści Cyfrowe i Usługi online, 

6. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna  nieposiadająca osobowości prawnej, prowadząca we własnym imieniu działalność  gospodarczą lub zawodową, dla której umowa zawarta za pośrednictwem Sklepu  internetowego ma charakter zawodowy i związany z działalnością gospodarczą, 

7. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca Umowę  bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, która nie posiada dla niej  charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej  przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o  Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 

8. Regulamin– niniejszy regulamin dostępny pod adresem www.beatabarczynska.pl w  stopce strony jako: „Regulamin”. 

9. Sklep internetowy – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę dostępny  pod adresem: www.beatabarczynska.pl , umożliwiający zakup Produktów, korzystania  z Konta Klienta oraz umożliwiający świadczenie usług drogą elektroniczną na rzecz  użytkowników Sklepu internetowego. 

10. Sprzedawca lub Usługodawca – Beata Barczyńska, prowadząca działalność  gospodarczą pod firmą Beata Barczyńska, z miejscem prowadzenia działalności przy  św. Mikołaja 8/11 lok. 208, 50-125 Wrocław, posiadającą NIP: 9291779931, REGON: 386266210. Właściwy do kontaktu mailowego z Usługodawcą jest e-mail:  info@beatabarczynska.pl .

11. Towar Fizyczny – oferowane w Sklepie w sprzedaży detalicznej fizyczne przedmioty  np. książka „Wdzięcznik” oraz przedmioty wykonywane na zamówienie Klienta, które  są dostępne w ofercie, które dostarczane są w drodze wysyłki wyłącznie na terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej oraz krajów Unii Europejskiej, 

12. Treść cyfrowa – materiały wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej dostępne w  ramach Sklepu internetowego, w szczególności zapisane w formacie .PDF, .MP3, .MP.4,  .EPUB, .MOBI, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności: e-booki, nagrane kursy,  nagrane masterclassy, medytacje lub spotkania online, dokumenty i materiały  elektroniczne związane z uczestnictwem w danym kursie lub w grupie w serwisie  społecznościowym, dostępne do pobrania lub udostępnione w Koncie Klienta, po  otrzymaniu płatności przez Sprzedawcę, 

13. Umowa – zależnie od przedmiotu Zamówienia – umowa sprzedaży, umowa na  świadczenie Usług online, umowa na dostarczenie Treści cyfrowych, umowa sprzedaży  Towaru fizycznego lub inna – na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie oraz  w opisie danego Produktu objętego Zamówieniem, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a  Klientem za pośrednictwem Sklepu, 

14. Usługa online – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta na odległość  (online) w związku z charakterem sprzedawanych Produktów i zgodnie z ich opisem w  Sklepie lub odrębną umową indywidualną zawartą między stronami (o ile została  zawarta między Usługodawcą a Klientem). Do Usług online zalicza się w szczególności:  kursy online, warsztaty online, masterclassy, mastermindy, odpłatne webinary,  współpraca indywidualna (1:1), mentoring indywidualny i inne usługi prowadzone  online (live), 

15. Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach  konsumenta, 

16. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku  o świadczeniu usług drogą elektroniczną, 

17. Zamówienie – złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego oświadczenie woli  Klienta zmierzające, zależnie od przedmiotu zamówienia, bezpośrednio do zawarcia  Umowy bądź umowy licencyjnej, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie  oraz w opisie danego Produktu objętego zamówieniem. 

18. Użytkownik – osoba fizyczna lub osoba prawna korzystająca z usług Serwisu. Od  momentu złożenia Zamówienia Użytkownik staje się Klientem. 

2. Postanowienia wstępne 

1. Za pośrednictwem Serwisu, Usługodawca prowadzi sprzedaż internetową, świadcząc  jednocześnie na rzecz Użytkownika usługi drogą elektroniczną oraz Usługi online. Za  pośrednictwem Serwisu, Użytkownik może dokonać zakupu Towarów fizycznych lub Treści cyfrowych bądź Usług online, uwidocznionych na stronach Serwisu. 

2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Serwisu, a także prawa i obowiązki  Administratora, Użytkownika i Klienta. 

3. Do korzystania z Serwisu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Serwisie, nie  jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez sprzęt  komputerowy lub oprogramowanie Użytkownika. Wystarczające są: (dostęp do  internetu, standardowy, aktualny system operacyjny, standardowa, aktualna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą plików cookies, posiadanie aktywnego  adresu e-mail). 

4. Sklep internetowy objęty jest autorskimi prawa majątkowymi. Oznacza to, że wszystkie  elementy tekstowe, graficzne, dźwiękowe, pomysły i idee przedstawione w  prezentowanych Produktach, jak również układy elementów i formularze stanowią  prawa majątkowe i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 04 lutego 1994 r. o  prawie autorskim i prawach pokrewnych. 

5. Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowywania cen do konkretnych  Konsumentów lub konkretnych kategorii Konsumentów w oparciu o  zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie zachowań użytkowników  serwisu i Konsumentów. 

6. W przypadku składania Zamówienia, wiążące dla Klienta są zarówno postanowienia  niniejszego Regulaminu, jak i opis zamawianego Produktu dostępny w Sklepie  internetowym do zapoznania się przez złożeniem Zamówienia. W przypadku  rozbieżności między Regulaminem a opisem Produktu – wiążący będzie opis Produktu,  który jest dostosowany do rodzaju zawieranej Umowy, a Regulamin ma charakter  ogólny. 

7. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca może organizować również zapisy na udział w  odpłatnych warsztatach lub wydarzeniach stacjonarnych. W przypadku takich zapisów  lub sprzedaży produktów tego rodzaju, szczegółowe informacje dotyczące  stacjonarnych warsztatów lub wydarzeń będą zawarte w opisie danego wydarzenia  oraz mogą być przekazane osobom zainteresowanym w wiadomościach mailowych  albo dodatkowo w odrębnym regulaminie (jeśli taki powstanie). Do procesu sprzedaży  i zapisów na udział w odpłatnych warsztatach lub wydarzeniach stacjonarnych  prowadzonych za pośrednictwem Sklepu, niniejszy Regulamin stosuje się  odpowiednio.  

3. Rodzaje Usług Online i warunki rezygnacji z Usług online 

1. Sprzedawca, w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej świadczy  Usługi online na odległość tj. przez podaną platformę internetową (np. Zoom) lub za  pośrednictwem Konta Klienta (w zależności od opisu Usługi online). 

2. Za pośrednictwem Sklepu internetowego Klient może złożyć Zamówienie i zawrzeć z  Usługodawcą umowę na świadczenie Usług online.  

3. Do Usług online zalicza się w szczególności prowadzone w „formie live”:

a. Kursy, masterclassy, medytacje, spotkania lub inne wydarzenia organizowane  online na żywo – są to Usługi online polegające na przeprowadzeniu przez  Sprzedawcę kursu, spotkania, masterclass lub innego wydarzenia online w formie  „live” (na żywo), za pośrednictwem podanej platformy w Internecie lub przez Konto  Klienta oraz umożliwienia Klientowi odtworzenia (przez określony czas) nagrania z  tego wydarzenia za pośrednictwem Konta Klienta (o ile opis Produktu tak stanowi).  Dokładne informacje dotyczące każdej Usługi online, czas jej trwania, terminy  przeprowadzenia, tematyka itp. każdorazowo określone są w opisie  zamieszczonym w Sklepie internetowym przy danej Usłudze online. Na Usługę  online mogą składać się również między innymi materiały audio, video, materiały  tekstowe. Do uzyskania dostępu i zakupu tego rodzaju Usług online konieczne jest  wcześniejsze opłacenie Zamówienia oraz posiadanie Konta Klienta lub konta na  platformie podanej w opisie Usługi online,

b. mentoring grupowy (mastermind) oraz spotkania indywidualne (współpraca 1:1) – Usługa online, co do której dokładne informacje, zakres tematyczny, czas trwania  i warunki przystąpienia są określone w opisie zamieszczonym w Sklepie. Na  mentoring mogą składać się między innymi materiały audio, video, materiały  tekstowe (o ile opis Usługi online tak stanowi). Do zakupu mentoringu konieczne  jest jego opłacenie. W przypadku indywidualnych spotkań mentoringowych  (współpraca 1:1), konieczne jest również ustalenie indywidualnych terminów  spotkań i tematyki. Jeżeli opis Produktu tak stanowi, może być konieczne zawarcie  dodatkowej umowy na usługi mentoringowe drogą mailową (wówczas  Sprzedawca i Klient są związani zapisami niniejszego Regulaminu, opisu Usługi  online i zawartej umowy). W przypadku braku zawarcia dodatkowej umowy,  wiążący dla Klienta i Sprzedawcy jest tylko niniejszy Regulamin, opis Usługi online  oraz ustalenia indywidualne dokonane z Usługodawcą, 

c. Dostęp do określonej grupy w mediach społecznościowych lub komunikatora (np.  Voxer, Facebook, Telegram, WhatsApp) – Usługa online z wykorzystaniem grupy  na jednej z platform społecznościowych. Szczegółowe informacje dotyczące usługi,  czas trwania, tematyka, platforma, na której została utworzona grupa (np.  Facebook, Voxer, Telegram lub WhatsApp) oraz założenia usługi są określone w  opisie zamieszczonym w Sklepie. W grupie lub komunikatorze będą publikowane  między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe. Do zakupu dostępu  konieczne jest jego wcześniejsze opłacenie oraz posiadanie konta na danej  platformie społecznościowej lub komunikatorze, 

d. Inne Usługi online opisane w Sklepie. 

4. Szczegóły dotyczące konkretnej Usługi online podane są w jej opisie w Sklepie,  niniejszym Regulaminie oraz w dodatkowej umowie (o ile została zawarta między  Sprzedawcą a Klientem) i wszystkie te zapisy są wiążące dla Klienta. 

5. Klient może zrezygnować z Usługi online opisanej w pkt 3 ust. 3 lit. a i lit. c. powyżej,  pod warunkiem, że Usługa online nie została w pełni zrealizowana. Klient będzie  zobowiązany do uiszczenia opłaty za tę Usługę online w wysokości proporcjonalnej do  jej wykonania np. proporcjonalnie do czasu jej trwania, proporcjonalnie do stopnia jej  wykonania, zwrócenia pełnej wartości rynkowej dostarczonych Treści cyfrowych w  ramach Usługi online, ilości przeprowadzonych spotkań itp. Klient może zostać również  zobowiązany do naprawienia szkody, którą Usługodawca poniósł na skutek  nieuzasadnionego wypowiedzenia (np. utrata dochodu Sprzedawcy z uwagi na brak  możliwości przyjęcia innych klientów w terminie, który był zarezerwowany dla Klienta  rezygnującego poprzez zapłatę 50% ceny za okres pozostały do zakończenia Usługi  online).  

6. Rezygnacja z Usługi online wymienionej w pkt 3 ust. 3 lit. b Regulaminu (mentoring  grupowy lub indywidualny) jest możliwa na warunkach uregulowanych w  indywidualnej Umowie zawartej między Klientem a Usługodawcą. W przypadku, gdy  umowa między Usługodawcą a Klientem nie zostanie zawarta, zastosowanie co do  możliwości rezygnacji ma pkt 3 ust. 5 powyżej (tj. zwrot wynagrodzenia należnego  Usługodawcy w wysokości proporcjonalnej do wykonania Usługi online i zwrot pełnej  wartości Treści cyfrowych otrzymanych w ramach Usługi online).  

7. W przypadku dokonania zakupu pakietu sesji indywidualnych (mentoring 1:1) lub  mentoringu na określony czas, Klient zobowiązuje się do zapłaty pełnej kwoty Usługi  online jednorazowo lub w systemie ratalnym. W przypadku braku korzystania z  mentoringu 1:1, braku kontaktu ze Sprzedawcą ze strony Klienta lub niewykorzystania pełnej ilości spotkań w ustalonym terminie w ramach wykupionego mentoringu z  przyczyn leżących po stronie Klienta i bez wcześniejszego wypowiedzenia lub  rezygnacji – Sprzedawcy należy się pełne wynagrodzenie, z uwagi na to, że z chwilą  zakupu mentoringu, Sprzedawca rezerwuje czas na sesje mentoringowe dla Klienta,  który zdecydował się na zakup i pozostaje w gotowości na rzecz Klienta oraz nie ma  możliwości przyjęcia innej osoby w tym czasie. Brak wykorzystania sesji  mentoringowych przy jednoczesnym braku złożenia przez Klienta wcześniejszej  rezygnacji, nie powoduje obniżenia wynagrodzenia Sprzedawcy i Klient jest  zobowiązany do zapłaty pełnej kwoty. 

4. Rodzaje Treści cyfrowych dostępnych w Sklepie 

1. Sprzedawca w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej i za  pośrednictwem Sklepu internetowego sprzedaje Treści Cyfrowe, a w szczególności:

a. e-booki, 

b. nagrane medytacje, 

c. nagrane kursy, masterclassy, spotkania lub inne nagrane wydarzenia online, 

d. materiały elektroniczne związane z uczestnictwem w danym kursie, mentoringu,  wydarzeniu online, wyzwaniu, masterclass lub w grupie w serwisie  społecznościowym albo komunikatorze, 

e. nagrane programy mentoringowe, 

f. inne Treści cyfrowe opisane w Sklepie. 

2. Treści cyfrowe mają postać elektroniczną, w szczególności mogą być zapisane np. w  formacie: .PDF, .EPUB, .MP3, .MOBI i nie są zapisane na żadnym nośniku materialnym.  Informacje o formacie danej Treści Cyfrowej są każdorazowo umieszczone w opisie  Produktu. 

3. Odstąpienie od umowy na dostarczenie Treści cyfrowych lub rezygnacja z zawartej  umowy nie będzie możliwa po dostarczeniu zamówionych Treści cyfrowych, jeżeli  zostaną spełnione warunki opisane w punkcie 19 ust. 3 Regulaminu. 

5. Towary fizyczne 

1. Sprzedawca w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej i za  pośrednictwem Sklepu sprzedaje Towary Fizyczne, a w szczególności: 

a. Książki jak np. „Wdzięcznik”, 

b. inne Towary Fizyczne opisane w Sklepie. 

2. Cena Towarów Fizycznych lub zestawu Towarów Fizycznych dostępnych w Sklepie jest  opłatą za całość zakupionych Towarów. Sprzedaż nie może być podzielona na części  zestawu Towarów czy poszczególne składniki Towaru. Klient może odstąpić od  zakupionych Towarów Fizycznych zgodnie z punktem 19 Regulaminu, ale w przypadku  zakupu Towarów Fizycznych które składają się z kilku elementów, odstąpienie jest  możliwe wyłącznie od kompletnego Towaru Fizycznego. 

3. Zwrot Towarów Fizycznych oraz prawo odstąpienia od Umowy zostały opisane w  punkcie 19 Regulaminu. 

4. Wysyłka Towarów Fizycznych następuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz  krajów Unii Europejskiej. Co do zasady, Sprzedawca nie prowadzi sprzedaży  wysyłkowej poza ww. państwa, chyba, że Klient dokona z nim odrębnych,  indywidualnych ustaleń w tym przedmiocie. 

5. Wszystkie Towary oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie są nowe.

6. Newsletter 

1. Za pośrednictwem Sklepu internetowego poprzez dedykowany formularz zapisu do  Newslettera, jak również podczas składania Zamówienia w Sklepie internetowym,  Klient albo osoba zainteresowana może zapisać się do Newslettera.  

2. Po wypełnieniu formularza zapisu do Newslettera i kliknięciu przez osobę  zainteresowaną przycisku „Zapisuję się” (lub o znaczeniu równoważnym) następuje  przesłanie wiadomości mailowej na podany w formularzu e-mail celem potwierdzenia  zapisu do Newslettera. 

3. Z chwilą potwierdzenia zapisu na Newsletter następuje zawarcie umowy na  dostarczanie treści cyfrowych (umowa na dostarczanie Newslettera) pomiędzy osobą  zainteresowaną (zazwyczaj Klientem) a Usługodawcą. 

4. Celem Newslettera jest cykliczne przesyłanie wiadomości mailowej przez Usługodawcę  do zapisanego użytkownika zawierającej informacje m.in. edukacyjne i o charakterze  informacyjnym, związane z działalnością Usługodawcy, jak również o nowościach i  promocjach w Sklepie internetowym, które stanowią treści marketingowe.  

5. Zapis do Newslettera, a tym samym zawarcie umowy na dostarczenie treści cyfrowych  (Newslettera) wymaga: 

a. posiadania aktywnego adresu e-mail i jego podania w dedykowanym  formularzu w Sklepie internetowym, 

b. zaznaczenia zgody na otrzymywanie Newslettera,  

c. zapoznania się i zaakceptowania niniejszego Regulaminu dostępnego podczas  podawania danych do Newslettera i udzielenie zgody na korzystanie z tej usługi.

6. Klient, który zapisał się do Newslettera może zrezygnować z jego otrzymywania  (wypowiedzieć umowę na dostarczanie Newslettera) w każdej chwili, poprzez:

a. skorzystanie z linku rezygnacji z Newslettera, dostępnym w każdej wiadomości mailowej w ramach Newslettera, przekazywanej od Usługodawcy, 

b. skierowaniu oświadczenia o rezygnacji na adres mailowy info@beatabarczynska.pl, 

c. skierowanie pisemnego oświadczenia o rezygnacji na adres korespondencyjny Usługodawcy, co będzie stanowiło natychmiastowe rozwiązanie umowy na dostarczanie Newslettera.

7. Do korzystania z usługi Newslettera nie jest konieczne spełnienie szczególnych wymagań technicznych poza posiadaniem urządzenia typu komputer/smartfon/tablet/laptop wyposażonego w standardowy system operacyjny oraz standardową przeglądarką internetową. 

8. Usługa Newsletter jest bezpłatna. 

9. Wiadomości mailowe w ramach Newslettera będą wysyłane w sposób nieregularny i zależny od woli Usługodawcy, jak również ze względu na pojawienie się nowych usług, produktów lub informacji z zakresu działalności Usługodawcy. 

10. Korzystać z Usługi może każda osoba, która na stronie internetowej w domenie www.beatabarczynska.pl w dedykowanym formularzu poda swój adres mailowy, a następnie kliknie przycisk – „Zapisz się” lub przycisk o tym znaczeniu. Kliknięcie wskazanego przycisku jest wyraźnym działaniem przyzwalającym na przesyłanie informacji handlowej na wskazany przez Usługobiorcę adres e-mail. Następnie do usługobiorcy Newslettera jest przesyłana wiadomość elektroniczna z linkiem do potwierdzenia rejestracji. Potwierdzenie rejestracji przez osobę zainteresowaną stanowi zawarcie pomiędzy nią a Usługodawcą umowy o korzystanie z Usługi na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie. Po potwierdzeniu rejestracji następuje uruchomienie usługi wysyłki Newslettera. 

11. Osoba korzystająca z usługi Newslettera zobowiązana jest do powstrzymania się od dostarczania treści o charakterze bezprawnym, w szczególności w zakresie podawania cudzych danych bez zgody osób uprawnionych. 

12. Wiadomości wysyłane w ramach usługi Newsletter, stanowią utwory w rozumieniu prawa autorskiego i podlegają ochronie określonej w przepisach prawa. Jakiekolwiek kopiowanie, modyfikowanie i wykorzystywanie w sposób niezgodny z przeznaczeniem, również w celach komercyjnych lub bez zgody Usługodawcy stanowi naruszenie prawa. 

13. Usługodawca może zawiesić bądź zakończyć świadczenie usługi Newslettera w każdej chwili, po uprzednim poinformowaniu zapisanych osób na podane przez nich adresy e-mail. 

14. Usługodawca ma prawo do usunięcia ze swojej bazy nieprawidłowego lub nieistniejącego adresu e-mail podanego przez osobę wypełniającą formularz. 15. Przetwarzanie danych osobowych osób zapisanych do newslettera zostało opisane w  Polityce prywatności dostępnej w Sklepie internetowym w stopce strony. 16. Zapisy dotyczące reklamacji, opisane w punkcie 23 Regulaminu, stosuje się  odpowiednio również do usługi Newslettera, która również podlega prawu wnoszenia  reklamacji i odstąpieniu od umowy (punkt 19 – 20 Regulaminu). 

7. Usługi świadczone drogą elektroniczną 

1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta również usługi drogą  elektroniczną, w postaci m.in.:  

a. prowadzenia Sklepu internetowego,  

b. umożliwienia Klientowi złożenia Zamówienia,  

c. prowadzenia i umożliwienia Klientom dostępu do Konta Klienta i zakupionych  Produktów,  

d. umożliwienie Klientowi przeglądania historii Zamówień w Koncie Klienta,

e. prowadzenia platformy kursowej w ramach Konta Klienta, w której będą  publikowane Treści cyfrowe, linki do spotkań, kursów online prowadzonych na  żywo, a następnie linki do nagrań z tych spotkań (o ile opis Usługi online tak  stanowił), 

f. umożliwienie zapisu i wysyłka Newslettera, 

g. udostępnienie formularza kontaktowego i umożliwienie Użytkownikowi  podjęcia kontaktu ze Sprzedawcą za jego pośrednictwem (o ile formularz jest  dostępny), 

h. możliwość zamieszczenia opinii do zakupionego Produktu (o ile funkcjonalność  jest dostępna), 

i. umożliwienie przeglądania i czytania treści edukacyjnych i informacyjnych, j. możliwość zapisania się na wydarzenie stacjonarne (o ile takie zapisy są  prowadzone). 

2. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego  funkcjonowania Sklepu internetowego i platformy kursowej. Klient powinien  poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w  funkcjonowaniu Sklepu internetowego lub platformy kursowej. Klient może przesłać  informacje na adres mailowy: info@beatabarczynska.pl. 

3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z  korzystaniem ze Sklepu i jego funkcjonalności, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa  świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i  modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione. 

4. Z uwagi na ważne przyczyny, w szczególności: konieczność ulepszania i czuwania nad  poprawnym i bezpiecznym działaniem Sklepu Sprzedawca zastrzega sobie prawo do  okresowego wyłączania dostępności Sklepu w celu jego rozbudowy, konserwacji bądź  aktualizacji, o czym Użytkownik będzie informowany drogą mailową lub na stronie  internetowej Sklepu. 

5. Jeżeli Sprzedawca podejmie decyzję o zakończeniu świadczenia usług, zakończeniu  sprzedaży Produktów poprzez zamknięcie części lub całości Sklepu, wówczas  poinformuje Klientów o tym poprzez opublikowanie na stronach Sklepu odpowiedniej  informacji i wysłanie wiadomości mailowych. W sytuacji, jeżeli Klient ma aktywny  Produkt w Koncie Klienta, Sprzedawca zobowiązuje się zapewnić możliwość pobrania  ww. Produktu przez okres 1 (jednego) miesiąca od otrzymania przez Klienta maila z  informacją o możliwości pobrania albo Sprzedawca zapewni narzędzie zastępcze z  dostępem do nich przez czas określony w Umowie Sprzedaży, o czym również  poinformuje Klienta mailowo. 

8. Zasady korzystania ze Sklepu internetowego 

1. Klient może korzystać ze Sklepu internetowego wyłącznie na własny użytek. Zakazane  jest wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu internetowego w celu prowadzenia  działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy. 

2. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z  obowiązującym Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi  obyczajami. 

3. W ramach korzystania ze Sklepu, jak również w ramach korzystania przez Klienta ze  sposobów komunikacji zaproponowanych Klientowi przez Sprzedawcę (np. poprzez  utworzone i udostępnione Klientowi grupy na platformie społecznościowej lub  komunikatorze np. Telegram, w ramach zakupionego Produktu), zabrania się  dostarczania informacji o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności zabrania  się:  

a. nadużywania środków komunikacji elektronicznej w sposób powodujący utratę  stabilności pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych bezpośrednio  lub pośrednio zaangażowanych przy prowadzeniu Sklepu internetowego,  świadczeniu usług, korzystaniu z treści dostępnych w Sklepie internetowym, 

b. upubliczniania, rozpowszechniania jakichkolwiek treści, logotypów, materiałów  lub informacji, do których prawa majątkowe przysługują wyłącznie Sprzedawcy,

c. dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w  szczególności w ramach formularza Zamówienia i wiadomości prywatnych, 

d. rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu lub grup w mediach  społecznościowych i komunikatorach, niezamówionej informacji handlowej,

e. korzystania z udostępnionej przez Sprzedawcę w ramach zakupionego przez  Klienta Produktu grupy na platformie społecznościowej lub grupy w  komunikatorze w sposób niezgodny z Regulaminem, regulaminem danej  platformy społecznościowej, komunikatora oraz obowiązującymi przepisami  prawa, 

f. korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie,

g. dostarczania jakichkolwiek danych bądź treści o charakterze bezprawnym, w tym  danych niezgodnych ze stanem faktycznym, 

h. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na stronach internetowych Sklepu  lub na grupie na platformie społecznościowej lub grupie w komunikatorze, (która  została udostępniona Klientowi w ramach zakupionego Produktu) do innych  celów niż osobistego użytku. 

4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które Klient poniósł w związku z  zagrożeniami istniejącymi w Internecie, takimi jak przejęcia haseł przez osoby  postronne, włamania do systemu, czy zainfekowanie wirusami systemu. 

5. Wszelkie podane przez Klienta dane podczas korzystania z Usług lub Sklepu  internetowego muszą być zgodne z prawdą. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za  podanie danych niezgodnych z prawdą. 

9. Konto Klienta 

1. Założenie Konta Klienta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Klienta. Przy czym  zakup niektórych Produktów może wiązać się z koniecznością założenia Konta Klienta  w celu korzystania z nich w pełnym zakresie.  

2. Konto Klienta daje Klientowi dodatkowe możliwości, takie jak np.: przeglądanie historii  Zamówień złożonych przez Klienta w Sklepie, dostęp do zakupionych Produktów i  informacjach o nich, dostęp do uzyskanych certyfikatów lub innych powiązanych z  Produktem dokumentów, sprawdzenie statusu Zamówienia czy samodzielna edycja  danych Klienta. 

3. W celu założenia Konta Klienta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie  internetowym. 

4. W momencie założenia Konta Klienta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy  Klientem a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta Klienta na zasadach  wskazanych w niniejszym Regulaminie.  

5. Z chwilą założenia Konta Klienta, Usługodawca wysyła do Klienta na podany w  formularzu adres mailowy wiadomość z potwierdzeniem założenia Konta Klienta wraz  z załączonym Regulaminem serwisu, w formacie pdf. 

6. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z  Konta Klienta. 

7. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na  adres e-mail: info@beatabarczynska.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie  Konta Klienta oraz rozwiązanie umowy w zakresie jego prowadzenia. 

8. W niektórych przypadkach, usunięcie Konta Klienta może wiązać się z utratą dostępu  do zakupionych Produktów. 

9. Usunięcie Konta Klienta nie spowoduje usunięcia informacji o złożonych  Zamówieniach z wykorzystaniem Konta Klienta, które to informacje Sprzedawca będzie  przechowywał do czasu upływu przedawnienia roszczeń z umowy zawartej za  pośrednictwem Sklepu internetowego lub przez cały czas funkcjonowania Sklepu  internetowego, chyba że wcześniej Klient sprzeciwi się przechowywaniu tych  informacji, a Sprzedawca nie będzie posiadał nadrzędnego interesu w ich  przechowywaniu. 

10. Warunki techniczne 

1. Do korzystania z witryny Sklepu internetowego, dokonywania zakupu Produktów,  zawierania Umów i korzystania z Usług online czy Treści cyfrowych oraz korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony internetowej,  niezbędne jest spełnianie następujących wymogów technicznych: 

a. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej, 

b. dostęp do urządzenia posiadającego odpowiednio skonfigurowaną i aktualną  przeglądarkę internetową umożliwiającą przeglądanie stron WWW wraz z  obsługą plików Cookies i skryptów Java Script oraz obsługę poczty  elektronicznej, 

c. prawidłowo zainstalowane w urządzeniu, o którym mowa pod lit. b., aktualne  oprogramowanie komputerowe Adobe Flash Player, 

d. dostęp i połączenie z siecią Internet (wszystkie ewentualne koszty ponosi  Klienta), 

e. założenie Konta Klienta (gdy opis Produktu tak stanowi). 

2. Dodatkowymi warunkami korzystania z Usług online lub Treści cyfrowych (w szczególności e-booków, kursów online i materiałów elektronicznych) są:

a. w przypadku, gdy są one udostępniane w formie pliku komputerowego  w formacie np.: .PDF, .EPUB, .MP3, .MP4, .MOBI – posiadanie programu  obsługującego takie pliki oraz umiejętność korzystania z tych programów,

b. w przypadku, gdy e-book lub materiał elektroniczny zawiera także pliki MP4 lub  MP3 – posiadanie programu odtwarzającego te formaty, oraz umiejętność  korzystania z tych programów, 

c. w przypadku, gdy Treść Cyfrowa jest dostępna w Koncie Klienta – posiadanie  Konta Klienta, dostęp do połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań  technicznych wymienionych w niniejszym Regulaminie, 

d. w przypadku, gdy Treść Cyfrowa jest dostarczana lub Usługa online jest  świadczona przez wskazany przez Sprzedawcę komunikator, grupę w mediach  społecznościowych – posiadanie konta w komunikatorze lub mediach  społecznościowych, dostęp do połączenia internetowego oraz spełnienie  wymagań technicznych wymienionych w regulaminie danej platformy, 

3. Przed złożeniem Zamówienia Klient powinien sprawdzić czy urządzenie elektroniczne,  na którym ma zamiar skorzystania z Produktu, obsługuje format w jakim Produkt  będzie dostępny. Sprzedawca nie gwarantuje (nie ponosi w tym względzie żadnej  odpowiedzialności), że publikacja elektroniczna otworzy się na każdym urządzeniu  elektronicznym, przy użyciu każdego programu posiadającego funkcję obsługi danego  formatu pliku. 

4. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wypadki wynikające z niedostosowania się  Klienta do przedstawionych w Regulaminie lub opisie danego Produktu, wymagań  technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego  korzysta.  

5. Sprzedawca informuje, że dokłada wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu  internetowego i świadczonych Usług online oraz innych Produktów oraz treści  publikowanych w Sklepie internetowym było możliwe na wszystkich popularnych  typach systemów operacyjnych i przeglądarek internetowych, jednakże zastrzega, iż ze  względów technologicznych, mogą czasami występować utrudnienia w korzystaniu ze  Sklepu internetowego, oferowanych usługach i publikacji elektronicznych oraz  Newslettera. 

6. W przypadku problemów z dostępem do zakupionego Produktu lub wystąpieniem  problemów technicznych, Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą drogą  elektroniczną na adres: info@beatabarczynska.pl.

7. Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania,  modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz  przez nieuprawnione osoby trzecie. 

8. Korzystanie ze Sklepu Internetowego następuje za pośrednictwem ogólnodostępnej  sieci Internet, która ze swej istoty nie gwarantuje niezawodności ani poufności  komunikacji pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, w tym w zakresie treści przesyłanych  informacji oraz niejawności danych Klienta. Ochrona danych osobowych Klienta  realizowana jest zgodnie z zasadami określonymi w treści Polityki Prywatności  dostępnej na stronie Sklepu. 

9. Sprzedawca oświadcza, że nigdy nie wysyła próśb o przysłanie e-mailem hasła Klienta.

10. Sprzedawca dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia każdorazowej, ciągłej i pełnej  dostępności Sklepu. 

11. Treść zawieranych Umów między Sprzedawcą a Klientami utrwalana jest i  udostępniana Klientom w wersji elektronicznej na zasadach określonych w  Regulaminie (przesłana w wiadomości mailowej zawierającej potwierdzenie  Zamówienia). 

11. Składanie Zamówień 

1. Klient nie może złożyć Zamówienia anonimowo ani pod pseudonimem.

2. W celu złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy niezbędne jest wykonanie przez Klienta  następujących czynności: 

a. dodanie wybranego Produktu do Koszyka, 

b. wypełnienie formularza Zamówienia takimi danymi, jak: imię, nazwisko, adres  zamieszkania, numer telefonu, a w przypadku Zamówienia Towaru Fizycznego,  również podanie danych adresowych do przesłania Towaru Fizycznego i wybór  formy dostawy, 

c. podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłane potwierdzenie zawarcia  Umowy sprzedaży wraz z informacjami podanymi w punkcie 11 ust. 6 i 7 poniżej,

d. wskazanie danych wymaganych do wystawienia rachunku lub faktury, nazwa  podmiotu, na który ma zostać wystawiona faktura lub rachunek, NIP, adres;

e. wybór sposobu dostawy (o ile jest taka możliwość) i formy płatności,

f. zapoznanie się i akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka  oznaczonego, jako „Przeczytałam/-em i akceptuję Regulamin oraz Politykę  Prywatności” (lub równoznacznego). Akceptacja jest niezbędna do dokonania i  sfinalizowania Zamówienia. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Klient może  skontaktować się ze Sprzedawcą, mailowo na adres: info@beatabarczynska.pl.

g. opcjonalnie wyrażenie przez Klienta zgody na dostarczenie Produktu lub  wykonanie Usługi online przez Sprzedawcę przed 14-dniowym terminem na  odstąpienie od umowy, a także potwierdzenie przez Klienta, że rozumie on, że w  takim przypadku utraci prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, 

h. potwierdzenie woli zawarcia Umowy, w tym wybranie przycisku „Kupuję i płacę”  lub o równoważnej treści. 

3. Po podaniu przez Klienta wszystkich danych niezbędnych do złożenia Zamówienia,  wyświetli się podsumowanie Zamówienia. 

4. Po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę” (lub równoznaczny) Klient zostanie  przeniesiony na stronę transakcyjną celem dokonania płatności za Zamówienie. Po dokonaniu płatności, Klient zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu  internetowego z potwierdzeniem złożenia Zamówienia.  

5. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie  złożenia Zamówienia, która stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy co do zawarcia z  Klientem Umowy obejmującej Produkt. Umowę uważa się za zawartą z chwilą  otrzymania przez Klienta wiadomości od Sprzedawcy. 

6. Sprzedawca dostarczy Klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na odległość na  trwałym nośniku, w szczególności w formie Regulaminu zapisanego w formie PDF,  który będzie załączony do potwierdzenia złożenia Zamówienia. 

7. Sprzedawca w treści wiadomości mailowej potwierdzającej złożenie Zamówienia,  dostarczy Klientowi również potwierdzenie udzielonej przez niego zgody na  dostarczenie Treści Cyfrowych lub wykonanie Usługi online w okolicznościach  powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy, jeśli taka zgoda została przez  niego udzielona. 

8. W formularzu Zamówienia Klient musi podać prawdziwe dane osobowe. Klient ponosi  odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca  zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji Zamówienia w sytuacji, gdy Klient  podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości  Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Klient zostanie  poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach  Sprzedawcy. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich  okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku  braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Klientem, Sprzedawca  udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta. 

9. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

10. Każde prawidłowo złożone Zamówienie otrzymuje unikalny kod pozwalający na  identyfikację Zamówienia oraz Klienta. 

11. Składając Zamówienie, Klient może również założyć Konto Klienta, co jest zależne od  woli Klienta, ale może być wymagane w celu uzyskania dostępu do zakupionych  Produktów (o czym Klient zostanie poinformowany w procesie zakupowym, przed  zawarciem Umowy). 

12. Maksymalny czas realizacji zamówienia w przypadku masterclassów, kursów  znajdujących się w sprzedaży lub przedsprzedaży to 60 dni – liczone od daty płatności,  tj. czas pojawienia się nagrania na platformie (Konto klienta). Szacowany termin  dostarczenia (przeprowadzenia Usługi online lub dostarczenia Treści cyfrowych)  zazwyczaj jest wskazany w opisie Produktu. 

13. Maksymalny czas dostawy Towarów fizycznych to 21 dni. 

14. W przypadku zakupu Produktu, związanego z koniecznością ustalenia indywidualnych  terminów świadczenia Usług online, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w ciągu 5  dni roboczych od opłacenia Zamówienia na podany w Zamówieniu adres mailowy lub  telefonicznie, w celu uzyskania informacji, co do konkretnych szczegółów i terminu  realizacji Usługi online albo Klient sam określi terminy w drodze korespondencji  mailowej. 

15. Przed złożeniem Zamówienia na niektóre Produkty, może być również wymagane  uzupełnienie dodatkowego formularza lub kwestionariusza, od którego wyników może  zależeć możliwość złożenia Zamówienia. 

16. W przypadku niemożności realizacji Zamówienia w terminie lub sposób określony w  niniejszym Regulaminie lub w opisie Produktu, Sprzedawca telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej powiadomi niezwłocznie Klienta o tej okoliczności  proponując inny termin lub sposób realizacji Zamówienia. Klient jest uprawniony do  niezaakceptowania nowego terminu lub sposobu realizacji Zamówienia.  

17. Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w formularzu  Zamówienia koniecznych danych oraz akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia  okienka oznaczonego, jako „Akceptuję Regulamin zakupów oraz Politykę Prywatności”  (lub równoznacznego). Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania  Zamówienia. 

18. Wyrażenie zgody na realizację Zamówienia przez Sklep poprzez kliknięcie przycisku  „Zamawiam i płacę” (lub równoznacznego), wskazuje na konieczność zapłaty za  Zamówienie. 

19. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam i  płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych  oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Produktów, jak również co do formy  płatności. 

20. Klient podczas składania Zamówienia, może zaznaczyć dodatkowy check box, ze zgodą  na zawarcie dodatkowej umowy (na dostarczanie Newslettera) w celu wysyłania mu  nieodpłatnego Newslettera przez Sprzedawcę, zgodnie z punktem 6 Regulaminu. Nie  jest to jednak obowiązkowe. 

21. Jeżeli Klient dokonuje zakupu Treści cyfrowej, konieczne jest złożenie oświadczenia  Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wyrażeniu zgody na  natychmiastowe wykonanie umowy o dostarczanie Treści cyfrowej, która nie jest  zapisana na nośniku materialnym i rezygnacja z prawa do odstąpienia od umowy z  chwilą pełnego wykonania umowy (tj. z chwilą otrzymania przez Klienta Treści cyfrowej  lub dostępu do niej), o ile wolą Klienta jest otrzymanie Treści cyfrowej niezwłocznie po  jej zakupie.  

22. Jeżeli Klient dokonuje zakupu Usługi online, której rozpoczęcie świadczenia planowane  jest przed upływem 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy, konieczne jest  złożenie oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o  wyrażeniu zgody na natychmiastowe wykonanie umowy o świadczenie Usługi online i  rezygnacja z prawa do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego jej wykonania (np. z  chwilą otrzymania linku do transmisji live, grupy, dostępu do Usługi online,  zakończeniem Usługi online i in.), o ile wolą Klienta jest świadczenie Usługi online przez  Sprzedawcę na jego rzecz niezwłocznie po jej zakupie.  

12. Ceny Produktów i metody płatności za Zamówienia 

1. Z uwagi na różnorodność Produktów oraz ich odmienny charakter lub zwolnienie  Usługodawcy z VAT, ceny Produktów mogą być różnie objęte lub nieobjęte podatkiem  od towarów i usług (podatek VAT). Niektóre Produkty dostępne w Sklepie  internetowym mogą być zwolnione z VAT a inne mają różne stawki. Informacje o  wysokości opodatkowania lub jego braku, każdorazowo znajdują się przy cenie danego  Produktu widocznej przy opisie Produktu, w procesie zakupowym (w Koszyku) oraz w  podsumowaniu Zamówienia.  

2. Sprzedawca może wystawić fakturę na zakupione Produkty. Chęć otrzymania faktury  należy zgłosić Sprzedawcy na etapie składania Zamówienia, zgodnie z punktem 11 ust.  2 pkt d Regulaminu. W przypadku zgłoszenia chęci otrzymania faktury na późniejszym  etapie, Sprzedawca nie będzie mógł wystawić faktury.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych w  Sklepie internetowym, wycofywania oraz wprowadzania nowych Produktów,  przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Powyższe  uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia  w życie którejkolwiek ze zmian. 

4. W przypadku obniżania cen Produktów, które mają charakter promocyjny, wyprzedaży (itp.) Sprzedawca zawsze wskazuje przy promocyjnej cenie najniższą cenę  w ciągu ostatnich 30 dni poprzedzających wprowadzenie obniżki ceny. 

5. W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru co do  formy płatności za zamówione Produkty, z obecnie dostępnych w Sklepie. 

6. Za złożone Zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Klienta, za  pośrednictwem platformy płatniczej dostępnej w Sklepie, która została szczegółowo  wskazana w procesie zakupowym. 

7. Jeżeli Klient wybrał przy składaniu Zamówienia płatność on-line, po kliknięciu w  przycisk finalizujący Zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności  obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności celem dokonania płatności za  Zamówienie. Zapłata za zamówienie powinna nastąpić niezwłocznie od zawarcia  umowy, nie później niż w ciągu doby, z uwagi na anulowanie Zamówienia po upływie  tego terminu. 

8. Klient może skorzystać z następujących metod płatności przed dostawą zakupionego  Produktu: 

a. Przelewem tradycyjnym na dane i rachunek bankowy Sprzedawcy widniejący w  potwierdzeniu Zamówienia, 

b. Płatność kartą płatniczą (Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro) 

c. Płatność BLIK – użycie 6-cyfrowego kodu BLIK, zgodnie z procedurą dostawcy  płatności, 

d. Płatność przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto  Sprzedawcy za pośrednictwem systemu płatniczego. Dostęp do Produktu  zostanie przydzielony po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku  bankowych Sprzedawcy, 

e. Płatność PayPal. 

9. Za złożone Zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Klienta, za  pośrednictwem platformy płatniczej: 

a. Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6, kod 81-718. Spółka została zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561 – jako podmiotu świadczącego obsługę płatności online w zakresie płatności kartami,

b. mElements Spółką Akcyjna z siedzibą w Warszawie (00-850) przy ul. Prostej 18,  wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sadowego  prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII  Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem:  0000590484, NIP: 5223047892; numer REGON: 363203696, o kapitale  zakładowym w wysokości 7 500 000 PLN, wpłaconym w całości, będąca krajową  instytucją płatniczą wpisaną do rejestru Komisji Nadzoru Finansowego  dostawców usług płatniczych pod numerem IP47/2019 – poprzez dokonanie  płatności kartą, BLIK lub innymi metodami proponowanymi przez dostawcę  płatności, 

c. PayPal (PayPal (Europe) S.à.r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal L-2449,  Luksemburg) – poprzez płatność elektroniczną i cykliczną za pośrednictwem  konta w PayPal,

d. PayPro S.A z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Pastelowa 8, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS Nr KRS 0000347935, numer NIP 779-236-98-87, REGON 301345068 wpisanej do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem IP24/2014 – poprzez dokonanie płatności kartą, przelewem elektronicznym, BLIK lub innymi metodami proponowanymi przez dostawcę płatności

e. lub innej dostępnej w Sklepie, która została szczegółowo wskazana w procesie  zakupowym. 

10. Czas realizacji Zamówienia liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności

11. Skorzystanie z wybranego przez Klienta serwisu płatności internetowych wymaga  uprzedniego zapoznania się i zaakceptowania regulaminu obowiązującego u dostawcy  płatności oraz postępowania według zasad określonych w tym regulaminie. 

12. Wszelkie płatności elektroniczne realizowane są̨zgodnie z obowiązującymi regulacjami  dostawców usług płatniczych oraz przepisami prawa, a Sprzedawca nie ponosi  odpowiedzialności za ich prawidłowość. Reklamacje dotyczące transakcji płatniczych  należy składać bezpośrednio do wybranego przez Klienta dostawcę usługi płatniczej. 

13. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu płatności  lub odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu  przez Klienta należnych środków lub weryfikacji danych, w szczególności  spowodowane podaniem przez Klienta nieprawidłowych lub niekompletnych danych,  które uniemożliwiają̨ zrealizowanie płatności, jak również za opóźnienia będące  następstwem innych zdarzeń niezależnych od Sprzedawcy lub dostawcy usług  płatniczych.  

14. Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres mailowy  podany przez Klienta w formularzu Zamówienia, zawierający ostateczne potwierdzenie  wszystkich istotnych elementów i informacji dotyczących Zamówienia. Może zostać  również wysłana instrukcja dostępu do zakupionych Produktów lub link do spotkania  albo grupy w mediach społecznościowych lub komunikatora, za pośrednictwem  których świadczone są Usługi online albo może być wysłany link z dostępem do  zakupionych Treści Cyfrowych (o ile wynika to z charakteru zakupionego Produktu). 

15. Umowę traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości, o  której mowa w ust. 14 niniejszego punktu Regulaminu. 

16. Umowa zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.

17. Dokonując zapłaty za Produkt Klient może skorzystać z przysługujących mu kuponów  lub kodów zniżkowych. Zniżka zostanie doliczona do Koszyka. 

18. Cena Produktu (w szczególności: Treści Cyfrowej i Usługi online) jest opłatą za całość  Produktu. Sprzedaż nie może być podzielona na części, części kursu, części wydarzenia,  części spotkań online ani poszczególne dni, wydarzenia online, wybrane treści lub moduły. Oznacza to, że kupując Treść Cyfrową lub Usługę online, gdy po stronie  Sprzedawcy zostały one wykonane (dostarczone w całości lub wykonane prawidłowo),  Klient nie może odstąpić od Umowy (więcej o tym w punktach 19 – 20 Regulaminu),  argumentując to wolą skorzystania jedynie z części Treści Cyfrowej albo części Usługi  online lub wybranych materiałów, które zostały dostarczone. 

19. Sprzedaż nie może być podzielona, Klient otrzymuje dostęp do całości zakupionych  Produktów, w tym: e-booka, kursów, spotkań online, dostępu do platformy, na której  znajdują się Treści cyfrowe lub za pośrednictwem, której będą świadczone Usługi  online, niezwłocznie po opłaceniu Zamówienia lub w terminie określonym w opisie  Produktu, zatem w przypadku zaprzestania korzystania z Produktu z przyczyn  nieleżących po stronie Sprzedawcy, Klient nie ma prawa do żądania zwrotu opłaty lub  jej części po zakończeniu świadczenia Usługi argumentując to skorzystaniem tylko z  części Usługi, gdy Usługa po stronie Sprzedawcy została w pełni wykonana.  

13. Płatności ratalne

1. Za niektóre Produkty, Klient może dokonać zapłaty w drodze płatności ratalnych.  Warunki płatności ratalnej określone są w ofercie lub opisie Produktu umieszczonym  w Serwisie lub mogą zostać ustalone w indywidualnej umowie zawartej między  Usługodawcą a Klientem albo w drodze indywidualnych ustaleń w komunikatorze,  który strony przyjęły jako narzędzie kontaktu.  

2. Termin płatności rat zazwyczaj stanowi dzień tożsamy z dniem płatności pierwszej raty  (zakupu Produktu), chyba, że z opisu Produktu lub z odrębnych ustaleń stron lub  umowy wynika inny termin.  

3. W przypadku wyboru przez Klienta opcji płatności ratalnej Klient będzie zobowiązany  do dokonywania płatności w określonym terminie i na warunkach wynikających z opisu  danego Produktu lub zawartej umowy. 

4. Cena Produktu jest opłatą za całość Produktu. Sprzedaż nie może być podzielona na  części, segmenty, części kursu ani poszczególne kursy lub moduły. Klient otrzymuje  dostęp do zakupionych Produktów jako całości, za pośrednictwem Konta, niezwłocznie  po złożeniu Zamówienia, zatem w przypadku płatności ratalnej obowiązek zapłaty całej  ceny nie ustaje: 

a) w przypadku zaprzestania korzystania z Produktu przez Klienta z przyczyn  nieleżących po stronie Sprzedawcy, 

b) w przypadku ukończenia szkolenia, mentoringu, kursu, indywidualnych  konsultacji lub innych zakupionych w ramach płatności ratalnej Produktów,  Usług online, przed dokonaniem całkowitej spłaty ustalonych rat. 

5. Produkty sprzedawane w Sklepie nie mają charakteru subskrypcji.  

6. Klient kupując Produkt w opcji zapłaty w ratach, nie może anulować obowiązku zapłaty  pozostałych rat. 

7. W przypadku wyboru płatności ratalnej, jeżeli Klient nie dokona płatności w ustalonym  terminie, Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Klientowi dostępu do  Produktu do czasu uregulowania należności. W takim wypadku Klient zobowiązany jest  niezwłocznie uiścić ratę̨. Brak realizacji zapłaty reszty ceny lub którejkolwiek z rat nie  stanowi podstawy do wypowiedzenia umowy przez Klienta.  

8. W przypadku wyboru płatności ratalnej poprzez automatyczne pobieranie miesięcznej  kwoty z karty Klienta, jeżeli Sprzedawcy nie uda się zrealizować pobrania środków  stanowiących opłacenie raty za Produkt lub Usługę z przyczyn leżących po stronie  Klienta, Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Klientowi dostępu do Produktu  lub Usługi do czasu uregulowania należności oraz do naliczenia do wysokości raty  odsetek za opóźnienie. W takim wypadku Klient zobowiązany jest niezwłocznie uiścić  ratę za pomocą innej formy płatności. Brak realizacji zapłaty reszty ceny lub  którejkolwiek z rat nie stanowi podstawy do wypowiedzenia umowy przez  Użytkownika.  

9. W przypadku ukończenia Usług online lub innych Produktów zakupionych w ramach  płatności ratalnych, przed dokonaniem całkowitej spłaty ustalonych rat, Klient jest  zobowiązany do zapłaty pozostałych kwot raty.  

10. W przypadku uchybienia płatnościom Sprzedawca będzie dochodził zapłaty odsetek  ustawowych za opóźnienie, jak również jest uprawniony do dochodzenia swoich  roszczeń na drodze postępowania windykacyjnego i sądowego. 

14. Termin realizacji Zamówienia i dostawa Treści cyfrowych i Usług online

1. Sposób dostarczenia zakupionego Produktu każdorazowo jest zawarty w opisie  danego Produktu.

2. W przypadku Zamówień realizowanych drogą elektroniczną, koszty dostawy są  uwzględnione w cenie Produktu.  

3. W przypadku zakupienia Treści cyfrowych, zostaną one dostarczone Klientowi, po  autoryzacji płatności: 

a. mailowo na adres e-mail podany przez Klienta w Formularzu zamówienia za  pośrednictwem linku do strony www umożliwiającej przejrzenie, zapoznanie się,  pobranie Treści cyfrowej albo  

b. mailowo poprzez otrzymanie przez Klienta wiadomości e-mail z plikiem do  pobrania lub danymi rejestracji Konta na platformie kursowej albo 

c. poprzez umieszczenie w Koncie Klienta linku z dostępem do Treści Cyfrowych lub  umieszczenia w Koncie Klienta Treści Cyfrowej, w zależności od informacji podanej w opisie Produktu i potwierdzeniu Zamówienia.

4. W przypadku wykupienia Usługi online wiążącej się z przekazaniem dostępu do grupy  społecznościowej lub komunikatora utworzonych przez Sprzedawcę, po  zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, dostęp zostanie  przekazany poprzez: 

a. przesłanie Klientowi w wiadomości mailowej linku do grupy na platformie  społecznościowej i wszystkich niezbędnych informacji albo  

b. umieszczenie w Koncie Klienta linku do grupy na platformie społecznościowej lub  komunikatora i wszelkich informacji. 

5. W przypadku płatności tradycyjnych (przelew tradycyjny) dostęp do Treści Cyfrowej  nadawany jest w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na  koncie Sprzedawcy. 

6. W przypadku Usług online np.: kursów, warsztatów, spotkań on-line lub innych  wydarzeń prezentowanych w Sklepie, Klient otrzyma za pośrednictwem Konta Klienta  wszelkie niezbędne informacje oraz dane do spotkania online w platformie, w której  dany kurs, masterclass, warsztaty i spotkania on-line będą prowadzone lub  udostępniane. Dane dostępowe zostaną również przesłane w wiadomości e-mail, na  adres mailowy podany przy składaniu Zamówienia. 

7. W przypadku Usług indywidualnych – Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w ciągu 5  dni roboczych od dnia dokonania złożenia Zamówienia w celu ustalenia wszystkich  szczegółów usługi indywidualnej oraz terminów jej wykonania. 

8. W przypadku niemożności realizacji Zamówienia w terminie określonym w niniejszym  Regulaminie lub wskazanym w informacjach udzielonych przez Sprzedawcę w chwili  zakupu Produktu przez Klienta, Sprzedawca telefonicznie lub za pomocą poczty  elektronicznej powiadomi niezwłocznie Klienta o tej okoliczności, proponując inny  termin realizacji Zamówienia. Klient jest uprawniony do niezaakceptowania nowego  terminu realizacji Zamówienia.  

9. W przypadku niektórych Produktów dostęp do nich może być ograniczony czasowo,  zgodnie z informacjami zawartymi w opisie, Koncie Klienta lub informacjami  przekazanymi przez Sprzedawcę mailowo lub w danej grupie utworzonej w mediach  społecznościowych lub komunikatorze. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego  okresu Klient utraci dostęp do przekazanych Treści Cyfrowych lub dostępu do grupy. 

10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za usunięcie grupy w mediach  społecznościowych lub komunikatorze przez dostawcę tych usług z przyczyn  niezawinionych przez Sprzedawcę. W takiej sytuacji Sprzedawca zobowiązuje się do  znalezienia innej platformy, która pozwoli na świadczenie usług lub dostarczenie  Produktów zakupionych przez Klienta.

11. Dodatkowe warunki dostarczenia Produktów lub terminów świadczenia Usług, są  uregulowane każdorazowo w opisie Usługi Cyfrowej lub Produktu dostępnego w  Sklepie. 

15. Termin realizacji Zamówienia i dostawa Towarów Fizycznych 

1. Sposób dostarczenia zakupionego Towaru Fizycznego każdorazowo jest zawarty w  opisie danego Towaru Fizycznego oraz na etapie składania Zamówienia.

2. Sprzedawca realizuje złożone Zamówienia na Towary Fizyczne w terminie 5 dni  roboczych, licząc od dnia następnego, w którym Sprzedający otrzyma płatność.

3. Dni robocze oznaczają dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo  wolnych od pracy. 

4. Do terminu realizacji Zamówienia nie wlicza się czasu dostawy Towarów Fizycznych,  który jest uzależniony od wybranego przez Klienta sposobu dostawy. 

5. Koszty dostawy Towarów Fizycznych podane są do wiadomości Klienta w procesie  składania Zamówienia, przed jego opłaceniem. 

6. Koszt dostawy związany jest z wyborem sposobu dostawy przez Klienta i jest podany  w Sklepie na etapie składania Zamówienia, ponieważ jest zależny od rodzaju i ilości  zamówionych Towarów Fizycznych. 

7. Klient ma do wyboru kilka możliwości sposobu dostawy, które są wymienione w  Sklepie. 

8. Dostawa Towarów Fizycznych odbywa się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz  terytorium krajów Unii Europejskiej, chyba, że Klient indywidualnie ustali ze  Sprzedawcą wysyłkę poza ww. państwa.  

9. W przypadku, gdy przy odbiorze Towaru Fizycznego, Klient stwierdzi uszkodzenia  mechaniczne zawartości przesyłki, niekompletność przesyłki, niezgodność zawartości  przesyłki z przedmiotem Zamówienia, jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki  i niezwłocznego powiadomienia Sprzedawcy o zaistniałej sytuacji. Jeśli jest to możliwe  Klient może w razie uszkodzeń sporządzić protokół uszkodzeń w obecności  przedstawiciela dostawcy (np. kuriera). Przyspieszy to postępowanie reklamacyjne, ale  nie jest niezbędne do dochodzenia roszczeń. 

10. Dodatkowe warunki dostarczenia Towarów Fizycznych są uregulowane każdorazowo  w opisie Towaru Fizycznego dostępnego w Sklepie. 

16. Licencja i zasady korzystania z Produktów 

1. Treści publikowane w Sklepie internetowym, Newsletterze, Treści Cyfrowe, treść i  grafiki oraz inne elementy zawarte w Towarze fizycznym oraz wszelkie inne Produkty  prezentowane w Sklepie pośrednictwem lub za pośrednictwem grup w mediach  społecznościowych albo komunikatorów oraz materiały powstałe w ramach  świadczonych Usług online albo w ramach stworzonej Treści cyfrowej – zawierają treści  chronione prawem autorskim, prawem własności przemysłowej oraz dobra  niematerialne chronione prawem własności intelektualnej. Zakazane jest powielanie i  rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób bez uprzedniego  zezwolenia, jakiejkolwiek treści zawartej w grupie w mediach społecznościowych lub  komunikatorze, Produktach czy związanych z nimi materiałach, w szczególności tekstu,  grafiki, znaków towarowych, logotypów, ikon, zdjęć i in. 

2. Klient może korzystać z dostarczonych Produktów wyłącznie na własny użytek.  Zakazane jest wykorzystywanie Produktów lub ich fragmentów albo części w celu  prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy. Klienci nie mogą wykorzystywać Produktów w części lub całości do  jakichkolwiek innych celów niż użytek własny, a w szczególności o charakterze  doradczym lub informacyjnym dla osób trzecich, a także porównawczych lub  poglądowych. Zabrania się również wykorzystywania treści dostarczonych w ramach  zakupionego Produktu Klientowi stanowiącego Przedsiębiorcę w celu stworzenia  produktu tożsamego lub podobnego do nabytego Produktu, którego wprowadzenie  na rynek wywoła szkodę dla Sprzedawcy, pod rygorem skierowania sprawy na drogę  sądową z roszczeniem o naprawienie szkody lub zadośćuczynienie. 

3. Klient zamawiając Produkt lub korzystając z usług Sprzedawcy świadczonych w ramach  jego działalności – zawiera umowę licencyjną, w ramach której otrzymuje niewyłączną,  odpłatną licencję na korzystanie z nich przez czas nieoznaczony, a w przypadku, gdy  termin korzystania lub dostępu był oznaczony w opisie Produktu – przez czas  oznaczony, zezwalającą Klientowi na ich pobranie lub odtworzenie, na zasadach  określonych w Regulaminie i opisie Produktu. 

4. W przypadku korzystania z treści dostępnej w Sklepie internetowym, nabycia Produktu  w celu inspirowania się jego treścią lub korzystania z niego w celu komercyjnym lub  zarobkowym, np.: przez Klienta przy tworzeniu własnego produktu (na podstawie  dozwolonego użytku), należy oznaczyć Sprzedawcę i jego Produkt jako źródło inspiracji  lub cytowany utwór poprzez podanie pełnego autorstwa (imię i nazwisko Sprzedawcy  – Beata Barczyńska oraz nazwę Produktu z linkiem w serwisie).  

5. Klient nie ma prawa do powielania, rozpowszechniania, kopiowania Produktu (w  całości lub we fragmentach) ani treści Sklepu internetowego lub Newslettera.  Zabronione jest zmienianie struktury elektronicznej Treści cyfrowej lub innego rodzaju  modyfikacje (np. usuwanie zabezpieczeń lub oznaczeń́). Niedozwolone jest również̇ dystrybuowanie Treści cyfrowych, udostępnianie, rozpowszechnianie lub odtwarzanie  publiczne, jak również przedrukowywanie, sublicencjonowanie, tworzenie zbiorczych  prac z materiałów, o których mowa powyżej, a także odsyłanie i sprzedaż tych  materiałów nie jest dopuszczalna. 

6. Klient jest zobowiązany do ochrony zakupionych Produktów przed dostępem i  korzystaniem z nich przez osoby nieuprawnione lub osoby trzecie w sposób niezgodny  z prawem lub niniejszym Regulaminem. Klient nie jest uprawniony do  rozpowszechniania Produktów w jakikolwiek sposób wykraczający poza zakres użytku  osobistego. Tym samym jakiekolwiek powielanie, wyświetlanie, wypożyczanie,  przekazywanie dostępu do Konta Klienta, publiczne pokazy czy też inne  rozpowszechnianie całości lub fragmentów w jakikolwiek sposób jest zabronione. 

7. W przypadku wykrycia takich sytuacji, Sprzedawca może kierować roszczenia z tego  tytułu względem Klienta, z tytułu łamania praw do danej kopii, treści lub egzemplarza  Produktu bądź naruszania praw autorskich lub dóbr osobistych. 

8. Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i rozpowszechnianie w formie  wideo lub w formie nagrania dźwięku prowadzonych przez Sprzedawcę Usług online  lub wszelkich innych Produktów bądź treści udostępnianych przez Sprzedawcę za  pośrednictwem Sklepu internetowego, Konta Klienta i komunikatora. 

9. Konto Klienta jest przypisane do Klienta i Klient zobowiązuje się chronić Konto i  zamieszczone w nim treści przed dostępem osób trzecich. 

17. Zasady korzystania i członkostwa w grupie w mediach społecznościowych lub w  komunikatorze, utworzonych przez Sprzedawcę

1. Klient może korzystać z dostarczonych treści lub dostępu do grupy na platformie  społecznościowej lub komunikatorze, utworzonej przez Sprzedawcę wyłącznie na  własny użytek Klientów. Zakazane jest wykorzystywanie zasobów i funkcji grupy w celu  prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes  Sprzedawcy. 

2. Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i rozpowszechnianie w formie  wideo lub w formie nagrania dźwięku prowadzonych przez Sprzedawcę kursów,  świadczonych Usług online lub wszelkich innych Produktów udostępnianych przez  Sprzedawcę za pośrednictwem grupy w mediach społecznościowych lub w  komunikatorze. 

3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które Klient poniósł w związku z  zagrożeniami istniejącymi w Internecie, takimi jak przejęcia haseł przez osoby  postronne, włamania do systemu, czy zainfekowanie wirusami systemu. 

4. Klient zobowiązany jest korzystać z dostępu do utworzonej przez Sprzedawcę grupy w  mediach społecznościowych lub komunikatora w sposób zgodny z prawem, niniejszym  Regulaminem, regulaminem serwisu lub komunikatora, w którym grupa została  utworzona i dobrymi obyczajami, a w szczególności Klient zobowiązuje się: 

a. korzystać z utworzonej przez Sprzedawcę grupy w mediach społecznościowych lub  komunikatorze w sposób niezakłócający korzystania z grupy przez pozostałych jej  użytkowników i uczestniczek, nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub  interesów osób trzecich, niewpływający negatywnie na funkcjonowanie grupy,  

b. nie udostępniać danych dostępowych do grupy w mediach społecznościowych lub  komunikatora jakimkolwiek osobom trzecim, 

c. nie rozpowszechniać, nie udostępniać jakichkolwiek treści, materiałów, danych  osobowych, postów, komentarzy innych członków grupy lub jakichkolwiek innych  treści, do których Klient uzyskał dostęp w ramach zakupionego Produktu i dostępu  do grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze utworzonej przez  Sprzedawcę, 

d. nie rozpowszechniać, nie udostępniać, nie fotografować, nie ujawniać, nie  kopiować jakichkolwiek informacji pozyskanych od Sprzedawcy lub innych  uczestników Usług online, które dotyczą sytuacji osobistej uczestników Usług  online, sytuacji Sprzedawcy lub wszelkich innych informacji, informacji wrażliwych,  informacji osobistych, zdjęć i in., które Klient uzyska w ramach korzystania z Usług  online, 

e. nie rozpowszechniać materiałów pozyskanych w ramach korzystania z Usług  online ani poszczególnych fragmentów bez uprzedniej zgody Sprzedawcy,

f. nie obrażać innych uczestniczek lub uczestników Usług online lub członków grupy  w mediach społecznościowych i Klient zobowiązuje się odnosić do innych z  szacunkiem. 

5. Wszelkie podane przez Klienta dane podczas korzystania z usług Sprzedawcy lub  utworzonej przez niego grupy w mediach społecznościowych lub w komunikatorze  muszą być zgodne z prawdą. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za podanie danych  niezgodnych z prawdą. 

6. W razie korzystania z grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze w  sposób sprzeczny z niniejszym punktem Regulaminu, Sprzedawca zachowuje prawo  do usunięcia Klienta z grupy bez możliwości domagania się zwrotu środków  pieniężnych za zakup Produktu.

18. Odpowiedzialność 

1. Świadczenie Usług online i sprzedaż oraz udostępnianie Treści cyfrowych przez  Sprzedawcę dokonywane jest na podstawie ograniczonego zasobu informacji  o Kliencie. Sprzedawca nie dysponuje wywiadem medycznym ani wynikami badań  Klienta, w szczególności Usługodawca nie posiada danych dotyczących stanu zdrowia  Klienta, zaleceń lekarskich, schorzeń lub urazów Klienta. 

2. Wszystkie materiały dostarczane przez Sprzedawcę w ramach Produktów i za  pośrednictwem Sklepu internetowego, Konta Klienta, jak również w Newsletterze – są  publikowane wyłącznie w celach informacyjnych lub edukacyjnych, a nie w celu  leczenia jakichkolwiek stanów lub chorób. Sklep internetowy, Produkty i Newsletter nie  są źródłem wiedzy medycznej. Sprzedawca dołożyła wszelkich starań, żeby gruntownie  wyjaśnić zagadnienia przedstawione w Produktach, Sklepie internetowym i  Newsletterze, ale pomimo tego nie ponosi odpowiedzialności za brak ich rezonowania  z sytuacją zdrowotną lub życiową Klienta, jak również nie odpowiada za poprawę lub  pogorszenie stanu zdrowia lub sytuacji życiowej Klienta. 

3. Instrukcje i porady przedstawione w Produktach, komunikatorze, Sklepie  internetowym i Newsletterze nie zastępują porad medycznych i nie są substytutem  doradztwa medycznego. Informacje te należy wykorzystywać w połączeniu  z wskazówkami i stałą opieką lekarza o ile stan klienta tego wymaga. Usługodawca  zachęca do rozważnego podejmowania wszelkich decyzji dotyczących zdrowia,  zwłaszcza psychicznego.  

4. Produkty i treści związane z tematyką poprawy samopoczucia, komfortu życia, akceptacją siebie dostępne są dla Klientów, u których nie występują przeciwwskazania  do udziału w Usługach online lub korzystania z Produktów, co Klient weryfikuje  samodzielnie lub w Klienci przyjmują do wiadomości, że korzystanie z Produktów,  informacji podanych w Newsletterze lub Sklepie internetowym podejmują na własne  ryzyko i odpowiedzialność, a korzystanie z Produktów nie stanowi alternatywy do  konsultacji psychologicznych czy terapii. 

5. W razie wątpliwości co do zastosowania Produktu lub skorzystania z Usługi online,  przed dokonaniem zakupu, Klient jest zobowiązany skontaktować się z Usługodawcą  lub swoim lekarzem prowadzącym i upewnić się, że może korzystać z Produktów.  Obowiązek ten dotyczy w szczególności kobiet znajdujących się w ciąży i osób  korzystających z leczenia psychicznego lub terapii. Po rozpoczęciu Usługi online lub po  zakupie Produktu, zwrot Produktu z uwagi na niedostosowanie do sytuacji życiowej  Klienta lub wystąpienia po jego stronie skutków ubocznych lub gorszego samopoczucia  lub innych przyczyn natury psychicznej lub zdrowotnej – nie będzie możliwy. 

6. Wyniki, informacje, zalecenia i porady demonstrowane w Produktach, Newsletterze,  Sklepie internetowym oraz w opisach Produktów przygotowanych przez Sprzedawcę  są̨ aspirującymi oświadczeniami możliwych rezultatów lub możliwego wpływu na Klienta przy określonych w treści założeniach. Należy jednak pamiętać, że każdy  organizm jest inny, a przedstawione treści odnoszą się do doświadczenia i praktyki  Sprzedawcy. Zapoznanie się z informacjami lub Produktami nie stanowią gwarancji, że  każdy Klient osiągnie te same rezultaty. Indywidualne rezultaty mogą̨ się różnić, a w  szczególności zależą̨ one od organizmu, stanu zdrowia, przebytych chorób,  indywidualnych zdolności, podejścia, sposobu i działań podejmowanych przez Klienta,  a także diety i innych czynników życiowych i zdrowotnych, poziomu motywacji,  staranności i innych czynników indywidualnych każdego Klienta. Dla osiągnięcia  prawidłowych efektów zakładanych u Klienta przez Sprzedawcę koniecznym jest czynne korzystanie z Produktów, w tym w szczególności wykonywanie powierzonych  zadań, samodzielnych ćwiczeń, aktywne uczestnictwo w prowadzonych kursach,  terapii, mentoringu, szkoleniach, sesjach, spotkaniach i samodzielna praca w sposób  wskazywany przez Sprzedawcę. 

19. Prawo odstąpienia od umowy dot. Treści cyfrowych i Usług online przez Konsumenta  lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta 

1. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy  zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego, z zastrzeżeniem punktu 20 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

2. Z zastrzeżeniem punktu 20 Regulaminu, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach  konsumenta w terminie 14 dni od zawarcia umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych może od niej odstąpić bez podawania przyczyny, chyba że została przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta wyrażona zgoda na dostarczenie Treści Cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, co wiąże się z rezygnacją z tego prawa przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta. 

3. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy (o ile jest dopuszczalne) wystarczy  poinformowanie Sprzedawcy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład  pismo wysłane pocztą tradycyjną na adres firmy lub informacja przekazana pocztą  elektroniczną na mail: info@beatabarczynska.pl przed upływem terminu do  odstąpienia.  

4. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a  Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zwolniony ze zobowiązań.  Sprzedawca zwraca Konsumentowi otrzymane od niego płatności, w tym koszty  dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego  przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta sposobu dostarczenia  innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę),  niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym  Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na  prawach konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. 

5. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona w terminie podanym w punkcie 19 ust. 4  powyżej, przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez  Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej  transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zgodzi się  na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument lub Przedsiębiorca na prawach  konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

6. Sprzedawca nie będzie zobowiązany do zwrotu kosztu dostawy Towaru do  Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w sytuacji, gdy:

a. Sprzedawca dostarczył Towar Fizyczny bezpłatnie, 

b. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zwraca część  zamówionych Towarów Fizycznych, a koszty dostawy nie były liczone od sztuki  tylko od całości Zamówienia. 

7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru  fizycznego lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego,  które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

8. W przypadku umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej Konsument lub Przedsiębiorca  na prawach konsumenta może odstąpić od umowy, jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści Cyfrowej niezwłocznie po wezwaniu go przez Klienta lub w uzgodnionym terminie. 

9. Klient może odstąpić od umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej bez wzywania do dostarczenia treści, jeżeli: 

a. Sprzedawca oświadczył, lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy ich, lub 

b. Klient i Sprzedawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści Cyfrowej miała dla Klienta istotne znaczenie.  

10. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty  zwrotu towaru, zwłaszcza Towaru Fizycznego. 

11. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez  Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta kartą płatniczą, Sprzedawca  dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej. 

20. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy  

1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub  Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umowy: 

a. o świadczenie usług (w szczególności Usług online), za które Konsument lub  Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli  Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta,  który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu  świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do  wiadomości, 

b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach  konsumenta) lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb), 

c. o dostarczanie Treści Cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym,  jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub  Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia  od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa  odstąpienia od umowy. 

2. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wykonuje prawo  odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania, aby wykonywanie Usługi online  rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy ma obowiązek  zapłaty za świadczenia spełnione przez Sprzedawcę do chwili odstąpienia od umowy.  Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia z  uwzględnieniem określonej ceny Usługi online oraz wartości rynkowej Treści cyfrowych  dostarczonych w jej wykonywaniu. 

3. Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi  lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od  umowy o dostarczanie Treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za  które jest on jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli łącznie: 

a. Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub  Przedsiębiorcy na prawach konsumenta,  

b. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta został poinformowany  przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę  utraci prawo odstąpienia od umowy,

c. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta przyjął to do wiadomości,

d. Sprzedawca przekazał Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta  potwierdzenie udzielonej przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach  konsumenta zgody na dostarczenie Treści Cyfrowych w okolicznościach  powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy. 

4. W przypadku zamówienia Treści Cyfrowej lub Usługi online, Konsument lub  Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który w okolicznościach wskazanych powyżej,  pobierze plik lub zaloguje się do kursu, spotkania online lub skorzysta ze spotkania  online (lub innej Usługi online) przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego  do odstąpienia od Zamówienia, traci prawa do odstąpienia od umowy, zgodnie z art.  38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 

5. Odstąpienie od umowy sprzedaży Towaru Fizycznego w postaci książki zawierającej  dedykację nie będzie możliwe, ponieważ zgodnie z art. 38 ustawy o Prawach  Konsumenta, książka z dedykacją służy zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb  Konsumenta. Umieszczenie dedykacji w książce powoduje zmianę jej przeznaczenia i  jest umieszczana w celu zaspokojenia zindywidualizowanych potrzeb Klienta, co  powoduje, że nie podlega ona zwrotowi i prawu odstąpienia od jej zakupu. 

21. Dane osobowe 

1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klienta jest Sprzedawca,  zwany dalej Administratorem. 

2. Administrator zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia  10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz z Rozporządzeniem Parlamentu  Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób  fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego  przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o ochronie danych) (tzw. RODO), a także zgodnie z zasadami zawartymi w Polityce  prywatności Sprzedawcy, dostępnej na stronie internetowej Sklepu. 

3. Klient podaje przy składaniu Zamówienia swoje dane osobowe do przetwarzania przez  Administratora w celu realizacji złożonego Zamówienia. Klient w każdej chwili ma  możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych,  a także skorzystania z pozostałych uprawnień wynikających z Polityki prywatności. 

4. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych  wykorzystywanych w celu realizacji Zamówień przez Sprzedawcę oraz zasady zbierania  plików cookies. zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się na stronie  internetowej Sklepu, w zakładce „Polityka Prywatności”.  

5. Jeżeli Klient złoży Zamówienie na Produkt związany z uczestnictwem w wydarzeniu  prowadzonym online live (np.: kursie, warsztatach, grupowym spotkaniu lub szkoleniu  online i in.), Usługodawca informuje, że wydarzenie to może być nagrane w postaci  pliku wideo, utrwalającego przebieg wydarzenia, a w szczególności utrwalony zostanie  wizerunek i głos jego uczestników (o ile będą mieli włączone kamery oraz mikrofon, a  także o ile będą brać czynny udział w wydarzeniu), co wiąże się z ich utrwaleniem i  dalszym rozpowszechnianiem m.in.: w celu dalszej sprzedaży za pośrednictwem  Sklepu internetowego. Biorąc udział w wydarzeniu online Klient zgadza się na  wykorzystanie jego wizerunku w ww. zakresie. Szczegółowe informacje związane z  wizerunkiem uczestników wydarzenia będą każdorazowo przekazywane jego  uczestnikom, przed jego rozpoczęciem, np. w drodze wiadomości mailowej dotyczącej zasad wydarzenia lub na pierwszym spotkaniu online w ramach wydarzenia oraz jest  opisane w Polityce prywatności dostępnej w stopce Sklepu internetowego. 

22. Opinie o Produktach i ich weryfikacji 

1. Sprzedawca umożliwia swoim Klientom przesyłanie i dostęp do opinii o Produktach na zasadach wskazanych w niniejszym paragrafie Regulaminu. 

2. Opinie wystawiane są wyłącznie przez Klientów, którzy faktycznie nabywają Produkty Sprzedawcy. 

3. Opinie mogą być wystawiane i przesyłane do Sprzedawcy poprzez: 

a. Wiadomość mailową od Klienta, który dokonał recenzji zakupionego Produktu, b. Przesłanie wiadomości prywatnej przez Klienta, który nabył Produkt od Sprzedawcy, za pośrednictwem konta w mediach społecznościowych (np. Facebook, Instagram) lub w komunikatorze (np. Telegram, Messenger, Voxer), c. Wystawienie opinii przez funkcję dostępną w Koncie Klienta (o ile Konto Klienta posiada taką funkcję), 

4. Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio w Sklepie internetowym (np. przy danym Produkcie lub w zakładce albo części „Opinie”, o ile taka zakładka zostanie utworzona). 

5. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów u Sprzedawcy oraz przez Klienta, który dokonał zakupu opiniowanego Produktu. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów w celu wystawienia opinii o Produkcie. 

6. Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient dodając opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi obyczajami. 

7. Sprzedawca zapewnia, aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od jego Klientów, którzy zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca podejmuje następujące działania, aby sprawdzić, czy opinie pochodzą od jego Klientów: 

a. opublikowanie nadesłanej opinii następuje po wcześniejszej weryfikacji przez Sprzedawcę. Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności opinii z Regulaminem, w szczególności na sprawdzeniu, czy osoba opiniująca zakupiła opiniowany Produkt. Weryfikacja następuje bez zbędnej zwłoki, przed jej opublikowaniem, na podstawie sprawdzenia imienia, nazwiska, adresu mailowego, nicku w mediach społecznościowych (jeżeli opinia została przesłana za pośrednictwem konta społecznościowego) i faktu zakupienia Produktu oraz jego rodzaju, 

b. w razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy przez innych Klientów lub osoby trzecie czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem Sprzedawcy lub dokonał zakupu opiniowanego Produktu. 

8. Wszelkie uwagi, odwołania od weryfikacji opinii, czy też zastrzeżenia czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt mogą być zgłaszane mailowo na adres mailowy: info@beatabarczynska.pl.

9. Sprzedawca ma możliwość ustosunkowania się do wystawionych opinii i udzielenia  publicznie widocznej odpowiedzi, zwłaszcza w sytuacji, gdy opinia jest  niejednoznaczna, dwuznaczna, kontrowersyjna lub wymaga doprecyzowania. 

10. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania swoich Produktów. 

11. Sprzedawca udostępnia opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne, ale udostępnia tylko wybrane z nich (nie są udostępniane wszystkie opinie, które otrzymał Sprzedawca). 

23. Reklamacje dotyczące Treści Cyfrowych 

1. W przypadku Zamówienia dotyczącego Treści Cyfrowych, Klient może zgłosić reklamację, w szczególności w przypadku, gdy: 

a. Treść Cyfrowa okaże się uszkodzona lub nie jest możliwe jej uruchomienie,

b. w ciągu 24 godzin od otrzymania przez Sprzedawcę od podmiotu realizującego płatność informacji wraz z potwierdzeniem przelewu, o dokonaniu pełnej płatności za Treść Cyfrową, nie zostanie udostępniona Klientowi możliwość jej uruchomienia, 

c. Treść Cyfrowa okaże się niezgodna z umową. 

2. Reklamacje należy kierować na adres e-mail: info@beatabarczynska.pl 3. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni. 4. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona. 

24. Odpowiedzialność Sprzedawcy za niezgodność Produktu z umową (w tym Towarów Fizycznych) 

1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkt lub usługę zgodne z Umową.

2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta w razie braku zgodności Produktu z Umową. 

3. Zakres i zasady odpowiedzialności za wady regulują postanowienia Rozdziału 5a Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu cywilnego. 

4. Jeżeli Klient stwierdzi wadę Produktu powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści. 

5. W przypadku niezgodności Produktu z umową w terminie do 2 lat od daty  dostarczenia, Produktu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta  przysługuje prawo żądania wymiany lub naprawy Produktu, a w razie niemożności albo  odmowy doprowadzenia w ten sposób Towaru do zgodności z umową, do żądania  obniżenia ceny lub do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru. 

6. Każda reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

a. imię i nazwisko, adres, kod pocztowy, 

b. nazwę zakupionego Produktu, 

c. opis reklamacji, 

d. datę ujawnienia się niezgodności Produktu z umową. 

e. potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy (do wyboru w zależności od  okoliczności można przedstawić jeden z wymienionych: dowód zakupu, numer  zamówienia, potwierdzenie płatności, e-mail z potwierdzeniem przyjęcia  Zamówienia przez Sprzedawcę, etc.),

f. żądanie. 

7. Złożenie reklamacji jest możliwe na adres pocztowy (adres prowadzenia działalności  przez Sprzedawcę, podany w stopce Sklepu) lub elektroniczny (mail:  info@beatabarczynska.pl) 

8. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia, za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona. 

25. Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń

1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez  Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) rezultatu, może on skorzystać  m.in. z: 

a. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy, 

b. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem (Przedsiębiorcą na prawach konsumenta) a Sprzedawcą, 

c. bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów. 

d. internetowej platformy ODR dostępnej pod  adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma służy rozstrzyganiu  sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego  rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z  internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. 

2. Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument (Przedsiębiorca na prawach konsumenta) może szukać na stronie internetowej http://www.polubowne.uokik.gov.pl. 

3. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu. 

26. Postanowienia końcowe 

1. Regulamin i wszelkie umowy zawierane ze Sprzedawcą podlegają prawu polskiemu.

2. Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga  osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji  Zamówienia. 

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert oraz do zmiany cen Produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany. 

4. W przypadku ewentualnego sporu z Klientem niebędącym Konsumentem sądem  właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. 

5. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie  ogranicza uprawnień Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta  wynikających z przepisów prawa.

6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu,  wynikających ze zmian przepisów prawa lub prowadzonej przez Sprzedawcę  działalności (zmiany uzasadnione) z zastrzeżeniem, iż do Umów Sprzedaży zawartych  przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili  zawarcia Umowy Sprzedaży. Klient zostanie poinformowany o zmianach Regulaminu  w drodze wiadomości mailowej, w terminie pozwalającym na zapoznanie się z jego  treścią przed jego wejściem w życie. 

7. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji w Sklepie. 

8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie  powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu  cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach  konsumenta czy Ustawy o ochronie danych osobowych i Ogólnego Rozporządzenia o  Ochronie Danych Osobowych (RODO). 

9. Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do zapoznania się – linki  znajdują się poniżej Regulaminu. 

Data ostatniej aktualizacji Regulaminu: 12.08.2024 r.  

Archiwalne wersje regulaminu: 

-Regulamin obowiązujący do dnia 11.08.2024 r. (LINK)